Το email, το δημοφιλέστερο μέσο προώθησης

author image
Γιώτα Δανδίδου

Το email, το δημοφιλέστερο μέσο προώθησης

Το πλέον δημοφιλές εργαλείο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιώνπαραμένει το email παρά το διογκούμενο ανταγωνισμό, που υφίσταται από τιςπλατφόρμες ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων. Αν και η δημοτικότητα των εναλλακτικώναυτών καναλιών είναι σαφώς σε άνοδο, για τους περισσότερους επαγγελματίες τοemail εξακολουθεί να είναι το εργαλείο με την πιο σταθερή απόδοση.

Σύμφωνα με έρευνα που επικαλείται το eMarketer, για εννέα στουςδέκα το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο συνεχίζει να είναι το κυρίαρχο κανάλι, ακόμα κιόταν εμφανίζονται άλλες πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων. Συγκεκριμένα, εννέαστους δέκα marketers στη Βόρεια Αμερική δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν ηλεκτρονικόταχυδρομείο για να προσελκύσουν το κοινό τους (Email Marketing Benchmarks 2017:Metrics Steady as Data Creates Better Context and Relevance).

“Ενώ υπάρχει ανησυχία ότι οι νεότερεςπλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων θα απομακρύνουν το κοινό από το ηλεκτρονικόταχυδρομείο, γενικά, ακόμη και οι νεότερες ηλικιακά ομάδες του πληθυσμούδείχνουν να παραμένουν πιστές στο email”, αναφέρουν σχετικά αναλυτές του eMarketer.

Ωστόσο, όπως επισημαίνουν οι ίδιοι, καθώς ο όγκος των μηνυμάτωνηλεκτρονικού ταχυδρομείου αυξάνεται όλο και περισσότερο κάθε χρόνο, είναιπιθανό ότι οι χρήστες γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί για πιο προσαρμοσμένακαι στοχευμένα. 

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ιστοσελίδα eMarketer, η κυριαρχία τουηλεκτρονικού ταχυδρομείου ισχύει σε όλους τους κλάδους της οικονομίας. Μιαέρευνα του Μαΐου 2017 διαπίστωσε ότι όλοι όσοι εργάζονται στην υγειονομικήπερίθαλψη ή τον κλάδο των φαρμακείων, καθώς και στο χώρο των ταξιδιών και τηςφιλοξενίας, χρησιμοποίησαν το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (έρευνα DMAκαι Demand Metric). Οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί (96%), οι εκδοτικοί οίκοικαι τα μέσα ενημέρωσης (93%) και οι υπηρεσίες μεταξύ επιχειρήσεων (90%) ήταν,επίσης, ισχυροί χρήστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι έμποροι λιανικής δήλωσανότι χρησιμοποίησαν λιγότερο το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, αν και η χρήσηκυμάνθηκε στο υψηλό 81%. 

Στόχοι

Οι επαγγελματίες χρήστες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στοχεύουν,κυρίως, στην απόκτηση πελατών. Περισσότεροι από τα δύο τρίτα (67%) τωνερωτηθέντων, που συμμετείχαν σε σχετική έρευνα τον περασμένο Δεκέμβριο,ανέφεραν ότι η προσέλκυση νέων πελατών είναι ο κορυφαίους στόχος μάρκετινγκ γιατο 2017. Οι αυξημένοι δείκτες αναγνωρισιμότητας και η διατήρηση των πελατώνήταν, επίσης, κοινοί στόχοι, καθώς τους ανέφερε το 44,8% του 40,6%αντίστοιχα. 

Στο μεταξύ, σύμφωνα με το eMarketer, ο αριθμός των μηνυμάτωνηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που αποστέλλονται και λαμβάνονται, επίσης,επεκτείνεται. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ομίλου Radicati τον Φεβρουάριο του2017, 269 δις μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συμπεριλαμβανομένων τωνμηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για επιχειρήσεις και καταναλωτές,αποστέλλονται καθημερινά παγκοσμίως το 2017. Ετησίως, ο αριθμός αυτός θααυξηθεί κατά περίπου 4,4% μέχρι το 2021, οπότε 319,6 δισεκατομμύρια ηλεκτρονικάμηνύματα θα αποστέλλονται και θα λαμβάνονται καθημερινά.

Πηγή: Sepe.gr